مقالات آرشیو خبر ها
خوان کوادرادو و پائولو دیبالا یوونتوس را به 14ـمین برد پیاپی در سری آ‌ هدایت کردند + نمرات بازیکنان

خوان کوادرادو و پائولو دیبالا یوونتوس را به 14ـمین برد پیاپی در سری آ‌ هدایت کردند + نمرات بازیکنان

 

یک بازی دیگر، یک پیروزی دیگر برای یوونتوس ― رکورد تاریخ باشگاهشان یعنی 14 پیروزی پیاپی ― آنها توانستند تیم پرروحیه ی فروزینونه را 2‐0 شکست دهند تا از کورس رقابت صدر جدول با ناپولی عقب نمانند. شاگردان روبرتو است استلونه هم خیلی شبیه جنوا یک دفاع مستحکم فیزیکی را رویکردشان مقابل یووه قرار دادند، تا بازیکنان یوونتوس را تا جایی که بتوانند دیوانه کنند، اما برتری فنی مردان ماسیمیلیانو آلگری قفل بازی را شکست.

 

در حالیکه بازیکنان فروزینونه توانستند حریفشان را به چالش بکشند، ان هم در ورزشگاهی که ― در منطقه ای که یوونتوسی های زیادی دارد ― لبریز از تماشاگر بود، بیانکونری ها خیلی نتوانستند در نفوذ به یک دفاع مستحکم به همدیگر کمک کنند و با پذیرش یک روش بازی فردگرایانه، اشتباهات بسیار زیادی در مقابل تیمی که از نظر فنی پایین تر از آنها قرار داشت انجام دادند. پاس هایشان بسیار آرام بود، حرکاتشان اصلا هوشمندانه نبود و اشتباهات بیش از حدشان باعث می شد که بازی دائما متوقف شود و نتوانند به شکل موثر شانس های گلزنی ایجاد کنند.

 

خوشبختانه، یووه در نیمه ی دوم سطح بازیش را بالا برد، سرعت بازی را بیشتر کرد تا تیمی که بی وقفه در تمام بازی دفاع کرده بود را خسته کند. کیفیت برتر نتیجه بازی را مشخص کرد و بانوی پیر ثابت کرد که هیچ مانعی وجود ندارد که نتواند از پیش رو بردارد.

 

نمرات بازیکنانی که بیش از 20 دقیقه در زمین بوده اند:

 

بوفون: 6، به ندرت آزموده شد، بوفون در این شب یک ناظر بود. باید به او بابت اینکه با قدرت رهبریش از تیم خواست توپ را بیرون بزنند تا اجازه ی بازی به آندره آ فاویلی به عنوان یار تعویضی داد شود، آفرین گفت.

 

کوادرادو: 8، گاهی وقت ها کنترل توپ هایش سنگین است اما سرشار از تکنیک است، در نبردهای یک به یک خوب کار می کند و فروزینونه را زیر فشار گذاشت، یک بازیکن بسیار قدرتمند برای حضور در تیم بابت بازی هایی که اینطور گره می خورند.

 

بارزالی: 6، عجب عملکردی! بازیکنی که به سادگی هرگونه شکستی را رد می کند. او به شکل عالی توپ را نگه می دارد و از منطقه ی خطر دور می کند، او هرگز در تصمیم گیری هایش اشتباه نمی کند و همیشه برای نجات دادن هم تیمی هایش آماده است.

 

بونوچی: 6، کمتر آزموده شد و برای راه انداختن تیم در حمله کمک کرد و مثل همیشه در این زمینه عالی بود.

 

کیه لینی، 5: در لحظات خاصی دچار مشکل شد و به خاطر اشتباهات زیادش مقصر بود، واضح بود که هنوز از مصدومیتش ریکاوری نکرده است و کمی کند بود، به خاطر مصدومیت در نیمه ی دوم تعویض شد.

 

ساندرو: 7، چند شانس گل زنی ایجاد کرد و در چند صحنه توپ های دقیق و شگفت انگیزی ارسال کرد. او بازیکنی بود در نیمه ی اول بهترین تلاش را کرد و باید به خاطر پاس گای که به کوادرادو داد تا قفل بازی را بشکند ستایشش کرد.

 

استورارو: ‌6، جنگنده و فیزیکی بود، او همچنین در چند فرار رو به جلوی جالب داشت و خطرساز شد. او به تازگی از مصدومیتش برگشته است، عملکرد خوبی برای کمک به تیم از خود نشان داد.

 

مارکیزیو: 7، او به تعداد بی شماری مالکیت توپ را برای یوونتوس پس گرفت و از لحاظ آماری بهترین عملکرد را از این لحاظ در زمین داشت، بیشتر از هم تیمی هایش توپ را در اختیار می گرفت، او به خوبی پاس هایش را کارگردانی می کند، اگرچه گاهی سراسیمه، توپ را از فاصله های دور برای هم تیمی ها می فرستاد.

 

پوگبا: 6، تماشای استقامت و انرژی این بازیکن جوان واقعا هیجان انگیز است، او در بازگشت به عقب و کمک به دفاع هم خوب است، اما به خاطر اینکه در بعضی صحنه ها برای خودش بازی می کرد مقصر بود و خیلی وقت ها در نیمه ی اول بازی محو بود.

 

دیبالا: 7، او در نیمه ی اول بازی سختی داشت، مجبور بود به عقب برود تا بتواند مالکیت توپ را پس بگیرد، او به خوبی توسط دفاع فروزینونه محدود شد، او با استفاده از تکنیک بی نظیر و ذهنیت برنده اش گل بسیار زیبایی را با یکی از بهترین ضربات آخرش در این فصل به ثمر رساند.

 

موراتا: 6، چند تا از کنترل توپ هایش که از روی تنبلی بود، بایت از دست دادن تمرکزش در چند صحنه مقصر بود، اما علی رغم اینکه به خوبی دفاع شد، او باز هم توانست پاس گل دوم را بدهد و 3 امتیاز را تضمین کند.

 

تعویضی ها:

 

پریرا: 6، او در نقش مکمل ظاهر شد، این بازیکن به تازگی از مصدومیت برگشته و به همین خاطر مثل همیشه پویا و روان نبود اما باز هم مستحکم بود.

 

روگانی: در چند صحنه کمی ناراحت به نظر می رسید، اما توانست راهش را پیدا کند، روگانی برای اینکه راه و روش یوونتوس را بفهمد نیاز دارد بیشتر بازی کند.

 

فاویلی: این بازیکن جوان آکادمی تنها چند دقیقه در زمین بود و اصلا فرصتی پیدا نکرد که بتواند روی بازی اثر بگذارد.

 

مینا روزکی, ESPNFC


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: